ivo.sk
Identita a značka Slovenskej republiky. Zapojte sa do diskusie!

Od augusta 2014 je všetkým k dispozícii portál brandingslovenska.com. Jeho cieľom je poskytnúť priestor pre širokú verejnú diskusiu o identite a značke našej krajiny. Tzv. „nation branding“ je vo svete považovaný za dôležitú súčasť zahraničnopolitického pôsobenia štátov. Potrebuje svoju značku aj Slovensko? Ak áno, s akými posolstvami by mala byť spájaná a aké má byť jej vizuálne stvárnenie? Zapojte sa do diskusie!

Projekt portálu podporilo Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí SR, ktoré je garantom prezentácie Slovenska v zahraničí. Portál pripravil tím študentov z Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, ktorý pracuje pod vedením skúsených odborníkov na tému tvorby a riadenia značky.

Na štúdiách k brandingu Slovenska pracovali aj odborníci z Inštitútu pre verejné otázky Martin Bútora a Oľga Gyárfášová.



>> Späť na Aktuality

Videoaktuality

Výsledky reprezentatívneho výskumu názorov verejností v štyroch krajinách V4

Súčasný stav a vývoj v troch oblastiach významných z pohľadu spoločenskej transformácie.

V4 v názoroch verejnosti: skúsenosti a výzvy
 Slovensko po troch desaťročiach slobody

Výskumná štúdia na aktuálnu tému migrácie mladých vzdelaných Slovákov. 

Výskumná štúdia o vplyve pandémie Covid-19 na zlepšenie digitálnych zručností dospelej populácie.

 Únik mozgov - migračný potenciál mladých na Slovensku
Digitálna gramotnosť na Slovensku 2022 v optike pandémie Covid-19

Faktory ovplyvňujúce dvojstranné vzťahy Taiwanu s krajinami EÚ v strednej a východnej Európe.

Účasť žien na politickom rozhodovaní cez prizmu štatistík aj v optike verejnej mienky.

Taiwansko-európska jeseň 2021: pohľad zo Slovenska
Politická participácia žien na Slovensku 2020

Navštívte nás na Facebooku





Obsah © 2006 Inštitút pre verejné otázky.
Design © 2006 Komplot
Generuje redakčný systém BUXUS spoločnosti ui42.
Konverzný kurz: 1 EUR = 30,1260 Sk


tlačiťposlaťhore