ivo.sk
Identita a značka Slovenskej republiky. Zapojte sa do diskusie!

Od augusta 2014 je všetkým k dispozícii portál brandingslovenska.com. Jeho cieľom je poskytnúť priestor pre širokú verejnú diskusiu o identite a značke našej krajiny. Tzv. „nation branding“ je vo svete považovaný za dôležitú súčasť zahraničnopolitického pôsobenia štátov. Potrebuje svoju značku aj Slovensko? Ak áno, s akými posolstvami by mala byť spájaná a aké má byť jej vizuálne stvárnenie? Zapojte sa do diskusie!

Projekt portálu podporilo Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí SR, ktoré je garantom prezentácie Slovenska v zahraničí. Portál pripravil tím študentov z Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda, ktorý pracuje pod vedením skúsených odborníkov na tému tvorby a riadenia značky.

Na štúdiách k brandingu Slovenska pracovali aj odborníci z Inštitútu pre verejné otázky Martin Bútora a Oľga Gyárfášová.



>> Späť na Aktuality

Videoaktuality

Čo si o V4 myslia obyvatelia jednotlivých krajín? Výskymný projekt IVO realizovaný v 4 krajinách Vyšehradu. 

Publikácia venovaná vybraným aspektom bilaterálnych vzťahov Slovenska a Ukrajiny.

V4 v čase polykrízy.<br/>Názory verejnosti
Slovensko a Ukrajina: perspektívy spolupráce a aktéri

Výskumná štúdia zameraná na informatické vzdelávanie mladej generácie.

Výskumná reflexia kľúčových postojov populácie SR k fenoménu dneška.

Informatické vzdelávanie na základných a stredných školách
Umelá inteligencia optikou verejnosti

Autentické svedectvo o vývoji politickej slobody v ponovembrovom Slovensku a Česko-Slovensku. Udalosti rokov 1990-1992.

Proces prechodu k demokracii v kontexte formovania a fungovania slovenskej štátnosti.

Dva roky politickej slobody. Obnovené vydanie
Tridsať rokov samostatného Slovenska. Šesť pohľadov na formovanie štátu

Navštívte nás na Facebooku





Obsah © 2006 Inštitút pre verejné otázky.
Design © 2006 Komplot
Generuje redakčný systém BUXUS spoločnosti ui42.
Konverzný kurz: 1 EUR = 30,1260 Sk


tlačiťposlaťhore