Dňa 10. decembra 2013 sme v spolupráci s Fórom donorov (FD) a Medzinárodným tlačovým inštitútom (IPI) pokračovali v diskusii na tému spoločenskej zodpovednosti médií so študentmi masmediálnej a marketingovej komunikácie na pôde Akadémií médií BA.
Na podujatí pod názvom „Dobré správy-spoločenská zodpovednosť médií?“ diskutovali zástupcovia médií, donorov, regulačných orgánov a mimovládneho sektora. Analytik IVO Miroslav Kollár najprv odprezentoval výsledky analýzy na tému Legislatívne a praktické aspekty zobrazovania CSR aktivít v médiách z pohľadu korporácií, médií a regulátorov. V následnej debate o príčinách odmietania „dobrých správ“ v médiách, o medializácii pozitívnych správ vo vzťahu k propagácii a PR, o legislatívnych aspektoch a o príčinách súčasného stavu vystúpili o. i. Pavol Múdry (IPI), Zuzana Mistríková (Rada pre reklamu), Lucia Faltinová a Soňa Lexmanová (Fórum donorov), Tatiana Švrčková (Slovak Telekom), Barbara Henterová (Slovenské elektrárne), zástupkyňa Ligy proti rakovine, Marin Dorčák (TASR, šéf portálu teraz.sk) či Lucia Jelčová (Rada pre vysielanie a retransmisiu).
FOTO