Miroslav Kollár o spoločenskej zodpovednosti médií
Analytik IVO Miroslav Kollár moderoval panel a prednášal na konferencii Spoločenská zodpovednosť médií, ktorá sa konala 22. mája 2012 v priestoroch Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku. Miroslav Kollár hovoril o. i. o význame zodpovedného podnikania v mediálnom biznise vzhľadom na jeho výrazný vplyv na spoločnosť, napríklad z pohľadu ovplyvňovania spotrebiteľského či voličského správania. Okrem toho prezentoval podobnosti a odlišnosti jednotlivých aspektov CSR v mediálnom biznise oproti iným odvetviam, ako vyplynuli z prieskumu britského konzorcia MediaCSRForum, v ktorom sú združené najväčšie britské mediálne korporácie. Konferencia sa okrem toho venovala aj problematike zobrazovania CSR aktivít v slovenských médiách, skúsenostiam mediálnej aj korporátnej sféry a legislatívnym obmedzeniam z pohľadu regulačných orgánov.
Konferenciu zorganizovali Fórum donorov, IPI – Medzinárodný tlačový inštitút a Inštitút pre verejné otázky s podporou Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku a spoločnosti Orange Slovensko (program konferencie).