ivo.sk
 
Ak máte záujem o aktuálne informácie o aktivitách IVO, pošlite nám Váš e-mail
pošli
Čo ďalej po prvom kole prezidentských volieb? Diskusia na portáli YouTube (3. časť)

O historických, sociologických, marketingovo-komunikačných a iných súvislostiach prezidentských volieb 2009 diskutovali sociologička Oľga Gyárfášová, sociológ  Martin Slosiarik,  odborník na marketingovú komunikáciu a reklamu  Marián Timoracký a historik Milan Zemko. Z pléna komentovali a kládli otázky Grigorij Mesežnikov, Ivan Kuhn, Soňa Szomolányi, Zora Bútorová, zahraničnopolitický analytik Milan Ježovica a Martin Bútora. Diskusiu moderovala publicistka Ľuba Lesná.
Akciu zorganizoval Inštitút pre verejné otázky vo štvrtok 26.3.2009 a bola naživo prenášaná na Infonet.TV.

Na čo stavila vládna koalícia pre druhé kolo?
Zora Bútorová – na čo stavila vládna koalícia?
Oľga Gyárfášová – ako verejnosť vníma minulosť?

Videoaktuality

Prečo mýty o tejto krajine dlhodobo prežívajú a majú vďačných recipientov a šíriteľov.

Účasť žien na politickom
rozhodovaní cez prizmu štatistík 
aj v optike verejnej mienky  

Mýty o Rusku
Politická participácia žien <br/>na Slovensku 2020

Neprehliadnite aktuálnu výskumnú štúdiu o postojoch internetovej populácie k problematike kybernetickej bezpečnosti. 

Výsledky 15. ročníka výskumu digitálnej gramotnosti populácie SR.

Kyberbezpečnosť očami internetovej populácie SR
Digitálna gramotnosť na Slovensku 2020

Výsledky volieb a ich širší
kontext, činnosti politických
aktérov, sociologické dáta.

Dezinformačno-konšpiračná scéna
v období COVID-19. Aktéri, naratívy, analýza FB príspevkov. 

Slovenské voľby '20:<br/>Akú zmenu priniesli
Infodémia na Slovensku<br/>2020

Navštívte nás na Facebooku





Obsah © 2006 Inštitút pre verejné otázky.
Design © 2006 Komplot
Generuje redakčný systém BUXUS spoločnosti ui42.
Konverzný kurz: 1 EUR = 30,1260 Sk


tlačiťposlaťhore