ivo.sk
Čo ďalej po prvom kole prezidentských volieb? Diskusia na portáli YouTube (1. časť)

O historických, sociologických, marketingovo-komunikačných a iných súvislostiach prezidentských volieb 2009 diskutovali sociologička Oľga Gyárfášová, sociológ  Martin Slosiarik,  odborník na marketingovú komunikáciu a reklamu  Marián Timoracký a historik Milan Zemko. Z pléna komentovali a kládli otázky Grigorij Mesežnikov, Ivan Kuhn, Soňa Szomolányi, Zora Bútorová, zahraničnopolitický analytik Milan Ježovica a Martin Bútora. Diskusiu moderovala publicistka Ľuba Lesná.
Akciu zorganizoval Inštitút pre verejné otázky vo štvrtok 26.3.2009 a bola naživo prenášaná na Infonet.TV.

Sociologický pohľad na 1. kolo volieb
Martin Slosiarik, Oľga Gyárfášová, Marián Timoracký hodnotia 1. kole volieb.
Milan Zemko vyzdvihuje rodový aspekt volieb.

Videoaktuality

Výsledky reprezentatívneho výskumu názorov verejností v štyroch krajinách V4

Čo podnecuje politikov k tomu, aby namiesto spojenectva so Západom presadzovali zväzky s Ruskom?

V4 v názoroch verejnosti: skúsenosti a výzvy
Kto hrá ruskú ruletu na Slovensku

Výskumná štúdia na aktuálnu tému migrácie mladých vzdelaných Slovákov. 

Výskumná štúdia o aktuálnych postojoch a skúsenostiach rodičov s online dištančným vzdelávaním detí.

 Únik mozgov - migračný potenciál mladých na Slovensku
Dištančné vzdelávanie detí optikou rodičov

Účasť žien na politickom rozhodovaní cez prizmu štatistík aj v optike verejnej mienky.

Prečo mýty o tejto krajine dlhodobo prežívajú a majú vďačných recipientov a šíriteľov.

Politická participácia žien na Slovensku 2020
Mýty o Rusku

Navštívte nás na Facebooku





Obsah © 2006 Inštitút pre verejné otázky.
Design © 2006 Komplot
Generuje redakčný systém BUXUS spoločnosti ui42.
Konverzný kurz: 1 EUR = 30,1260 Sk


tlačiťposlaťhore