ivo.sk
 
Ak máte záujem o aktuálne informácie o aktivitách IVO, pošlite nám Váš e-mail
pošli
Stratégie slovenských domácností pri prechode na digitálne televízne vysielanie

Podporil: SES Astra

Trvanie projektu: február 2009 – január 2010

Projektový tím: Miroslav Kollár, Marián Velšic

Spolupracujúce inštitúcie: Agentúra FOCUS (terénny zber údajov)

Zámer: Výskumný projekt Stratégie slovenských domácností pri prechode na digitálne televízne vysielanie skúmal očakávané spotrebiteľské a divácke stratégie slovenských domácností v súvislosti s prechodom na digitálne terestriálne televízne vysielanie, ktorým prechádza Slovenská republika v rokoch 2010 – 2012.

Projekt sa realizoval prostredníctvom empirického kvantitatívneho výskumu na výberovej vzorke 1 029  respondentov od 14 rokov, ktorá umožňuje zovšeobecniť získané zistenia na populáciu SR podľa základných sociálno-demografických znakov (pohlavie, vek, vzdelanie, veľkosť sídla, kraj). Terénny zber dát uskutočnila agentúra FOCUS v marci 2009 prostredníctvom siete vyškolených anketárov metódou osobného rozhovoru (face-to-face interview) zaznamenávaného do dotazníka.

Cieľom projektu bolo o. i. zistiť aktuálny spôsob využívania jednotlivých distribučných ciest pre prenos televízneho signálu a analyzovať doterajšiu spokojnosť spotrebiteľov s aktuálne využívanou technológiou, migráciu medzi jednotlivými spôsobmi televízneho príjmu v uplynulom období a zistiť trendy pre ďalší vývoj spôsobu príjmu televízneho signálu.

Výstupom projektu je záverečná výskumná správa. Okrem toho boli výsledky výskumu odprezentované v rámci špeciálneho dňa nazvaného Digitálna televízia – očakávanie verzus realita na medzinárodnej konferencii Telekomunikácie SR 2010.

Výstupy:

1. Tlačová správa 
2. Prezentácia výsledkov výskumu
3. Publikácia – záverečná správa z výskumu



>> Späť na Projekty

Videoaktuality

Neprehliadnite aktuálnu výskumnú štúdiu o postojoch internetovej populácie k problematike kybernetickej bezpečnosti. 

Výsledky 15. ročníka výskumu digitálnej gramotnosti populácie SR.

Kyberbezpečnosť očami internetovej populácie SR
Digitálna gramotnosť na Slovensku 2020

Správa zo sociologického
výskumu názorov mladých
ľudí vo veku 15-19 rokov.

Publikácia obsahujúca 30 pojmov súvisiacich s občianskym spolunažívaním.

Občianske spolunažívanie <br/>očami tínedžerov
Spolu, či proti sebe? Čo ovplyvňuje naše spolužitie

Vnímanie Novembra 1989 a ponovembrových zmien občami Slovenska.

Priebeh eurovolieb 2019, výsledky a spoločensko-politické kontexty hlasovania slovenských občanov.

30 rokov po Nežnej revolúcii. Zisky a straty očami verejnosti
Európske voľby 2019 na Slovensku: výsledky a súvislosti

Navštívte nás na Facebooku





Obsah © 2006 Inštitút pre verejné otázky.
Design © 2006 Komplot
Generuje redakčný systém BUXUS spoločnosti ui42.
Konverzný kurz: 1 EUR = 30,1260 Sk


tlačiťposlaťhore